1334405364_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Metallihylly (10 e) pääsee varmaankin mökin vessaan. Kertakäyttömukeja on nyt aika reilusti (yht. 5,10 e).  Hame (2 e), Gap-merkkinen, on kuin minun päälle valettu, vaikka en edes sovittanut sitä.

 

Olin illalla niin väsynyt, että rupesin kahdeksan aikaan nokosille vaatteet päällä ja suunnittelin keittäväni herättyäni iltakahvit. Heräsin neljältä, pesin hampaat ja jatkoin uniani - kahdeksaan. Luin vielä kirjaa kymmeneen, ennen kuin nousin ylös. Peilistä katsoi zombien näköinen olio. Ei ihme, kun yöllä unessa olin tiikerin hampaissa, jota tosin sitten pyöritin lassona ja vielä pelottelin ylhäältä päin kohti hyökkäilemällä. Tiikeri pelkäsi minua - ainakin vähän. Kuvittelen varmasti itsestäni liikoja. Olin jo odottanut, milloin näen unta ilveksestä. Se siis muuttui tiikeriksi.